همیشگی

همیشگی

همیشگی

همیشگی

نارنج به جای لیمو ترش

امسال به دلیل شیوع کرونا قیمت لیمو ترش بطور باور نکردنی ای بالا رفته است. قیمتهای نجومی لیمو ترش عملا آن را از دسترس ما خارج نموده. بنابراین من بجای لیمو ترش از نارنج استفاده می کنم. ابتدا خیلی راضی نبودم و راستش فقط بخاطر قیمتش بود. ولی اخیرا خیلی خوشم اومده و به نظرم حتی بهتر از لیمو ترش است.

قیمت نارنج هم میشه گفت همیشه پایین است و در دسترس می باشد. 

حتی بعضی از غذاها واقعا با نارنج بسیار خوشمزه تر میشه. آب نارنج را می توان با آب پرتقال هم مخلوط کرد و چیز خوبی در میاد.


خلاصه زوری هم که شده نارنج جای خودش را توی سفره ما باز کرد

علائم ویروس کرونا

علائم شایع ویروس کرونا

بیشتر علائم ویروس کرونا مانند هر عفونت تنفسی فوقانی دیگر، شامل آبریزش بینی، سرفه، گلودرد و گاهی تب است. در بیشتر موارد، شما نمی دانید که آیا یک ویروس کرونا مبتلا شده اید یا ویروس سرماخوردگی مختلف ، مانند رینو ویروس دارید.

شما می توانید با آزمایش، از جمله کشت بینی و گلو و آزمایش خون را انجام دهید ، تا بدانید که آیا سرماخوردگی شما ناشی از کرونا ویروس ایجاد شده است.  اما  لزومی ندارد. نتایج آزمایش باعث تغییر در نحوه علائم شما نمی شود، که معمولاً طی چند روز از بین می روند.

اما اگر یک عفونت کورو ویروسی به دستگاه تنفسی تحتانی (هواساز و ریه های شما) منتقل شود ، می تواند باعث ایجاد ذات الریه بویژه در افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف و کودکان خطرناک می باشد.