همیشگی

همیشگی

همیشگی

همیشگی

کاربرد اینترنت اشیاء

در سال 2019 ، کاربرد اینترنت اشیاء (IoT) در زندگی روزمره ما در خانه و محل کار عمیق تر دیده شد. ممکن است این اصطلاح اینترنت اشیاء را بیشتر هم بشنویم و این موضوع به این دلیل است که اینترنت اشیاء از مرحله اولیه خارج شده و به سرعت بخشی از زندگی روزمره ما می شود.

به نظر می رسد به زودی ، تقریباً هر وسیله ای که ما در اختیار داشته باشیم مانند اتومبیل ، تلویزیون ، ساعت ، وسایل آشپزخانه می توانند آنلاین شوند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین در صنعت ، ابزار و ماشین آلات نیز به طور فزاینده ای باهوش و متصل می شوند و داده هایی را تولید می کنند که راندمان را افزایش می دهند و پارادایم های جدید مانند تعمیرات و نگهداری پیش بینی شده را امکان پذیر می سازند تا به جای یک رویا ، به واقعیت تبدیل شوند. در واقع پیش بینی شده بود که تا پایان سال 2019 تعداد 26 میلیارد دستگاه متصل در سرتاسر جهان وجود داشته باشد و کاربرد اینترنت اشیاء روز به روز توسعه یابد.

پنج پیش بینی در مورد کاربرد اینترنت اشیاء

در اینجا پنج پیش بینی در مورد کاربرد اینترنت اشیاء طی 12 ماه آینده ارائه می گردد ، بطوریکه به طور فزاینده ای عادت می کنیم که اینترنت فقط چیزی نیست که با استفاده از رایانه ها و تلفن های هوشمند به آن متصل شویم ، بلکه تقریباً هر چیزی را که می توانیم به آن فکر کنیم بصورت آنلاین و متصل خواهد شد:


ادامه مطلب: 

اینترنت اشیاء